Učivo III. třída

KVĚTEN

Vážení rodiče, po odpočinkovém týdnu se opět vrhneme do domácí výuky. Děkuji vám za spolupráci a tento týden očekávejte zprávu, kde vás budu informovat o naší online třídní schůzce. Učivo nyní rozdělím vždy na 2 fáze. Nadále platí posílání některých úkolů. Ty, které budou označeny slovem POŠLETE. Úkoly, které budou označeny slovem KONTROLA, by měly být hotovy do středy, kdy paní učitelka Nýdlová na online hodině bude s dětmi tuto práci kontrolovat.

Online hodiny budou probíhat v pondělí a ve středu od 9 hodin a děti budou používat odkaz z angličtiny, můj odkaz mějte prosím uložený také - již jsem vás informovala.

Ahoj PEPO B., PEPO P., JIRKO, KUBO, VOJTO, DENISI,  LUKRÉCIE, VĚRKO a BĚTKO,  mrzí mne, že s vámi se uvidíme až v září. Budeme na vás myslet a myslím, že se spolu  spojíme online  až budou ostatní ve škole. Pracujte pilně tak, jako byste byli s námi ve škole.

  

Na konci této stránky se mrkněte na poslední společné video na téma Máme rádi zvířata. Některé práce (ve wordu nebo v pdf) vkládám pro ukázku.

ČS delfín - Pepa P.     ČS gorila - Vojta     ČS jelen - Adam     ČS koala - Jirka     ČS puma - Sam     ČS surikata - Sára

Úkoly  od 25. 5.  do 27. 5. (další úkoly budou vloženy 27.5.)

ČJ - Kdo nebyl minulý týden na online hodině, tak si dopíše PS s. 48/cv. 2a,b

Opakování vyjmenovaných slov a slov příbuzných

U s. 82/cv. 2 - písemně                                                  PS s.48/cv. 1 a,b,c,    cv. 3 KONTROLA 

Nezapomínejte číst! Doporučuji doplnit si čtenářskou kartu.

M - písemné sčítání v číselném oboru 0 - 1000

U s. 16/cv. 3a   POZOR - jedno počítadlo = 2 čísla (131,352) - sečtete písemně      POŠLETE

PS s. 8/cv. 1    KONTROLA

dobrovolný úkol(rychlík) - cv. 2, 3

ČS  - Živočichové

PS s. 38/cv. 2, 3

Odpovědi na otázky   POŠLETE  do 29. 5.

1) Co živočichové přijímají?  ___________  a ______________

2) Co živočichové vylučují? ___________, _________ a __________

3) Čím můžou živočichové dýchat? _____________ nebo ___________

4) Napiš 3 způsoby, jak se živočichové mohou pohybovat.

5) Pomocí čeho získávají živočichové informace o svém okolí?

6) Napiš 1 příklad, jak živočichové reagují na změny v přírodě.

7) Která skupina živočichů rodí živá mláďata?

8) Která skupina živočichů snáší vejce?

9) Uveď příklad živočichů, která se po narození umí o sebe postarat.

10) Uveď příklad živočichů, která jsou po narození odkázána na pomoc rodičů.

doporučuji www.rysava.websnadno.cz 

AJ - opakování v pracovním sešitě str. 46 a 47 (až vyplníte, pošlete prosím ke kontrole)

V učebnici začneme novou lekci str. 48 – Animal safari. Tak si pročtěte a spočítejte zvířata. Budete doplňovat do vět: There is …one…..monkey. (Je tam jedna opice.) There are …four…..lions. (Jsou tam 4 lvi.)

DOPORUČUJI PROCVIČOVÁNÍ NA INTERNETU - ODKAZY: 

www.novaskoladuha.cz/certifikaty-domaci-vyuka-2020

www.skolakov.eu

DOPORUČUJI - Informace o koronaviru zpracované MVČR - Ahoj, já jsem korona http://www.mvcr.cz/soubor/ahoj-ja-jsem-korona-pdf.aspx